Rush Racing!

Huvudet känns lite trögt idag. Är en aning trött och har en huvudvärk som har hängt i några dagar nu.. 

Igår var jag, syrran, mattias, kim, knoddas, fanny och peter iväg och kollade på Rush Racing. Roligt att få se alla bilar tävla mot varandra, jag gillar det. Synd att polisen kom och avbröt allt dock! Tycker att de kan hjälpa till och samarbeta för att det ska bli ett säkert och roligt event för ungdomar att delta i. Allting är ju väldigt uppstyrt och organiserat redan från början så det borde egentligen inte vara några problem.. Tack till Wernamo Performance att vi fick åka dit med er! Bra jobbat alla som körde! Och tack till Rush Racing i Gislaved för ett bra genomförande trots allt!

Funderar på vad jag ska göra idag. Just nu skulle jag vilja gräva ner mig och stanna där tills jobbet börjar imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0