Teamwork?!

Madde är trött idag. Det sliter på både kropp och humör att jobba med barn. Men det ger 100 gånger så mycket tillbaka och det är jag glad för! Dessutom är det såå skönt att äntligen ha ett jobb med fasta tider, inte behöva bli inringd på morgonen! Fast nackdelen är ju att man är fast på ett ställe (även om stället är väldigt bra), gillar ju att träffa nya människor och testa på olika jobb.

Ska alldeles strax äta lite. Pappa och jag kom fram till att det fick bli tacos ikväll, så himla gott. Så medans han steker köttfärs så uppdaterar jag bloggen. Bra samarbete va?! Ha ha.. Fast när vi ska städa garaget så är det oftast jag som städar och han dricker öl och pratar med alla som kommer förbi och säger hej, så det jämnar ut sig i längden! :)

Nu är det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0