Arga lappar..

Sitter på jobbet, som just nu är extremt lugnt och skönt; inga pensionärer på rymmen under mitt pass.. Surfar runt och spanar lite på en av mina gör-madde-på-extremt-bra-humör-sidor även kallad argalappen.se (den bästa sidan måste vara youtube och Magnus Betnér klippen från parlamentet). Men iallafall; Snacka om underbar sida!

Hur kommer folk på allt de skriver? Och hur orkar de ens bry sig om småsaker? Hur kommer de på alla skällsord? Ohh.. I like it! Många av lapparna är extremt välformulerade och många har säkert lagt flera timmars jobb för att få ihop dem. Jag och mitt tålamod skulle aldrig kunna skriva ihop något sådant, speciellt inte när man är irriterad från början. Men jag beundrar verkligen alla som lägger ner tid och energi så att jag (och säkerligen många andra) får nöjet att läsa de underbara lapparna. All cred till er!


Här kommer en av mina personliga favoriter sedan länge..


Helt klart underbart! Jag ska också dricka Jäger i trapphuset när jag fyller 96, loveli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0