Bloggdesign sökes!

Snart dags för jobb igen. Känns konstigt att jobba på dagen som jag gjorde igår och på kvällen som jag ska göra idag. Jag saknar mina nätter, faktiskt!

Usch, det är mycket som händer runt omkring just nu. Tänker dock inte berätta om det här, känns rätt onödigt och det kommer säkert bara göra saker och ting värre. Bättre att prata med alla inblandade och reda ut saker och ting istället för att beklaga sig i bloggen. Men det är därför jag inte uppdaterar så ofta, kan vara värt att tänka på..

På tal om bloggen. Jag skulle vilja ha en sån där fin blogg som många har, med massa kort och olika färger. Dock är ju jag inte ett tekniskt geni direkt så lite hjälp skulle sitta på sin plats (kan erkänna att det tog 5 månader innan jag lärde mig att ladda upp kort.. Usch, så dålig är jag..). Någon som vet vem som kan hjälpa till med sånt?  Vore guld värt!

Nu ska jag fortsätta att chatta med lite kompisar. Ska förmodligen jobba på dagis nästa vecka också, blir lite dubbelt jobb! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha har hittat dig! Det finns en adress som hjälper dig att designa din blogg och den är:http://www.designadinblogg.se

Jag skulle också satt fart med min egna men har inte kommit så långt ännu! =)



Kram Nina

2009-08-06 @ 10:36:06
URL: http://ninuss.blogg.se/
Postat av: Hannii

Hej!



Min kusin Erika Roos är grym på design! Hon har gjort alla mina designer på bloggen. Tar henne max en timme att få ihopa en snygg design. Kontakta henne på msn vettja. [email protected]



Hon tar 50 kronor för en design och då håller hon på tills du är HELT nöjd!



Lycka till! :)

2009-08-06 @ 20:49:26
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0