Dagens count-down

Okej. Nu är det 2 timmar och 45 minuter kvar tills jag får gå och lägga mig. Längtar efter sängen..

Glömde skriva det innan förresten; Jag fick en påse chips så begäret har stillat sig. Min underbara mamma kom hit med en mobilladdare och en påse chips. Helt fantastiskt vilken service! Dock åt jag 10 chips och sen var det inte så gott längre, snacka om besvikelse.. big time! 

Nu har jag ägnat natten åt att skriva lite mail, chatta med kompisar som fortfarande var vakna, registrera mig på olika sidor, spela word challange på facebook, letat ny skrivbordsbild till datorn och funderat på att sätta på youtube och kolla på the one and only Magnus Betnér. Mycket vettigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0