Fixar & donar..

Nu har jag kommit hem från en shoppingrunda på stan med Syrran. Har handlat underkläder och ännu mer underkläder.. Hon är bäst på att hitta sånt som är snyggt och sitter bra! Dessutom hittade hon en übersöt klänning som hon ska ha på sin dejt med "the Cowboy" ikväll.. ;) Ska försöka få henne på bild innan hon sticker..

Jag har flugit runt på diverse ställen idag. Fixat lite inför höstens alla måsten. Ringt en massa samtal och hämtat massa papper, så nu känns det ändå rätt bra. Får väl se hur allt går, står i valet och kvalet inför skolan nu..

Jaha, ikväll ska Joakim klippas så att han ser bra ut inför fredagens konsert.. Blir nog rätt chill annars, ta det lugnt och ladda batterierna inför dagisjobbet imorgon! Ska bli kul, har saknat mina småkottar :)

________________________________________________________________________

Förresten, glömde berätta om vi lilla matstund på Max innan.. Jag är ju såå blödig när det gäller syrran och vill att hon ska vara lycklig jämt. Så ni skulle sett henne när hon blev medbjuden på fest av cowboyen, hon strålade! Och vad gör då jag; Jo, tårarna börjar rinna och det slutar med att båda jag och syrran sitter och skrattar med tårarna rinnande nerför kinderna. Underbart <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0