God morgon världen!

Tog en låång sovmorgon idag.. Kanske behövs eftersom jag ska jobba i natt. Är redan lite smått nervös; Hur kommer det att vara? Är kollegorna trevliga? Kommer jag att klara av det? Och framförallt, kommer jag att hitta dit jag ska?!
Men vet ni vad; Jag är förbannat envis så jag kommer att lösa det mesta!

Gårkvällen var väldigt lyckad (ingen bio med Knoddas dock, får ta det snart istället!), gjorde hemlagad pizza med annanas, bacon, lök, paprika och massa ost. Super gott! Som om inte detta vore nog blev det även äppelkaka med vaniljsås som efterrätt. Kände mig som en klubbad säl i soffan efteråt, proppmätt! Men åhh så gott..!

Nu ska jag hitta lite vettiga kläder att ta på mig, sen blir det en tur till Forsheda skola och prata med en lärare som jag ska vikariera för torsdag och fredag. Ämnena är fysik och matte (mina absoluta favoritämnen.. not!) men jag kommer att lösa detta också, nemas problemas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0