Helgen är räddad!

Oj oj.. Det känns inte bra att gå till jobbet när alla andra får sitta hemma och mysa i soffan. Jag vill också!

Har ätit grillspett med fyllda bakpotatisar, tszatziki och jordgubbsmousse som efterrätt. Snacka om att jag är mätt nu eller?! Underbart. Det värsta är bara att när man har ätit såå mycket så blir jag automatiskt sugen på chips. Så nu sitter jag på jobbet och har ett akut chipssug! Illa! Tur att jag har både bananer och nektarier med mig.. ha ha..

Stackars Daniel fick inte igång sin corvette idag heller. Har ju väntat i evigheter på sin styrbox och nu när den äntligen har kommit så startar bilen inte ändå. Jag tycker faktiskt lite synd om honom.. Tur att han fick åka nercabbat till Huskvarna i onsdags iallafall :) Får hitta på något som får honom på gott humör igen..

Nu måste jag jobba lite.. Uppdaterar säkert lite senare om pensionärerna inte försöker rymma ifrån mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0