Inget intressant

Bara massa jobb igen, so nice! Har jobbat hela dagen på Pralinens förskola, 07.15-16.00. Vikit pingviner (försökte skicka ett mms till bloggen men det kom nog inte fram..), grävt stora gropar i sandlådan, diskat och gjort mellanmål. Himla härliga ungar alltså, jag diggar dom stenhårt! Nu är det dags att sova någon timme för i natt ska jag jobba på Soläng. Har längtat efter mina nattpass.. Verkar det som om jag trivs på mina jobb?! :) Det gör jag!

Efter jobbet igår så åkte jag och spelade lite minigolf, förlorade dessutom. Fick bjuda på glass.. Men hey, jag fick ju också äta glass så det var nog vinst åt båda håll. Tur att man inte är dålig förlorare! :)

Nu, mot sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0