Jag är vaken!

God morgon världen! Klockan är innan 7 och jag är vaken, uppe och påklädd. Helt otroligt! Detta är dessutom första gången jag skriver ett inlägg på mobilen, får väl se hur det ser ut på datorn lite senare.. Om en liten stund ska iallafall jag in till stan, träna lite och sen bär det av hemåt eftersom det ska komma en glasmästare och byta en ruta hemma. Syrran har ju en förmåga att sova länge så det är nog bäst om jag kommer hem och är vaken.. Vid 14 tiden så åker jag, syrran och pappa till linköping. Ska hälsa på mamma så jag hoppas att hon mår bättre idag än igår. Vill se henne pigg och kry! Så jag hoppas.. Nu ska jag ut i köket och leta upp en macka med baconost.. Mmm.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0