Jag har flyt!

Förstår ni vilken tur jag har?! Jobbet i natt var totalt underbart, trivdes som gäddan i vassen redan från första minuten. Inte riktigt lika bra som Soläng (dom har ju redan vunnit mitt hjärta), men helt klart i topp ändå! Fick åka runt till massa gamla tanter och gubbar som var såå mysiga! Åhh, det ska bli så kul att få jobba där! <3

Nu sitter jag här, nyduschad och vaken. Gick upp redan kl 11.30 så jag har bara sovit 3.5 timme, men eftersom jag ska jobba som lärarvikarie imorgon så kan det vara en fördel att vara trött ikväll. Så ingen mer sömn för mig idag.

Tänkte laga lite mat nu, funderar på vad jag ska göra.. Är sugen på en riktigt het tomatsalsa/sås, kanske lite rostade rotfrukter och fyllda biffar till? Eller kanske en paj av något slag? Beslutsångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0