Maddes dåliga kommentarer

Stående skämt här hemma handlar ofta om mina (och syrrans) konstiga kommentarer: Framförallt när mamma kör förbi en hastighetskamera i alldeles för hög hastighet och jag skriker: Blunda!
Vet inte var det var för tanke som flög genom huvudet just då, förmodligen; fäll ner solskyddet.. 

Lyckades även med en något konstig kommentar idag när syrran skulle raka bort allt ludd i min nacke (ni vet, det där minsta/tunna/fina/ hårstråna som växer som ogräs just i nacken). Istället för att säga det vanliga: Va skönt att få bort luddet från nacken. Kom istället: Va skönt att få bort ludret från nacken.. Igen bra böjning på ordet ludd.. :)

En annan fin kommentar som syrran är skapare till: Jag och mamma sitter och diskuterar min lön i bilen, pratar om att det är högre OB tillägg på helgerna. Från baksätet kommer då ett -Varför får du tamponger av att jobba på helgen??
Hon förnekar fortfarande att hon skulle mena allvar med detta..!

Ha ha.. Svårt att förklara det roliga i allt kanske, men roligt är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0