Måste-göras-idag-lista.

God morgon! Eller ja.. Själv har man faktiskt varit vaken sen runt 8-tiden. Har precis kommit hem från en promenad med Micke. Tredje dagen i rad som jag går en promenad med honom, riktigt nice! Fast idag gick vi uppe vid Borgen och det var faktiskt en rätt kort runda.. Skulle kunna tänka mig att dra ut på en runda till med Mp3:n i högsta hugg. 

Men icke! Idag ska jag fixa och dona.. Ska ringa Maria på kontoret i skolan, kolla när socionomprogrammet drar igång, kolla om jag kan vikariera för mamma i 4 veckor, ringa Kottens förskola om v 37 och sen var det något mer som jag uppenbarligen har glömt bort nu.. Åhh, vad var det nu då..?!  Får nog klura lite på det..

Idag är det nattjobb som gäller, börjar 21.15-07.15. Loveli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0