Mina små fjärilar..

Finns det något jag verkligen gillar så är det att vara nervös. Så där nervös så att man har fjärilar i magen som bara flyger runt, runt och kittlas hela tiden. Inte oroligt nervös då man bara har en stor klump i magen och mår dåligt. Så där bra nervös är jag inför jobbet i natt. Det känns som om det kommer att passa mig perfekt och att jag kommer ha roligt, men ändå är man lite nervös eftersom allt är så nytt..

Jag har nog väldigt lätt för att bli nervös, vilket jag tror kan vara bra! Det sporrar mig att ge 110% redan från början. Vare sig det gäller att börja jobba på ett nytt ställe, prova på något helt nytt eller bara skicka ett sms till någon som man kanske inte har haft så mycket kontakt med innan.. Oftas så funkar ju allt mycket bättre än vad man hoppats på, iallafall om man vågar satsa lite..

Men nu ska fjärliarna få flyga runt lite till för jag ska nämligen byta kläder, göra några mackor och packa alla saker..

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till! Hade du varit i forsheda så hade vi setts imon på morgonen, jag byter av natten för sista gången. Ha en bra natt =)

2009-08-18 @ 20:31:51
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0