Oj oj..

Telefonen ringer stup i kvarten, när ska jag hinna städa egentligen?! :)

Dagen började lugnt iallafall. Gick upp vid 7 (helt frivilligt..) och ringde till simhallen för att veta öppettider och annat eftersom jag skulle förnyat mitt gymkort idag. Men... Deras datorer krånglade så jag skulle inte komma dit förrän runt halv 10. Sagt och gjort; Jag satte mig med en bok i soffan och väntade på att tiden skulle gå. Tyvärr fick jag inget gymkort idag för datorerna låg fortfarande nere, men träna fick jag göra ändå! Underbart.. Mitt älskade löpband stod kvar och efter det blev det ett pass med några hantlar..

Nu sitter jag hemma igen. Svarar i telefon.. Ska jobba nästa vecka! Hade ju inget inbokat på 2 veckor, eftersom nattschemat inte börjar förrän den 4:e september, men nu är det fullt från och med måndag. Bäst att njuta av denna veckan då :) Hade ju ingen lång semester i somras så nu ska jag vila upp mig till max!

På schemat idag: Städa inför visningen imorgon, tvätta och stryka alla kläder, duscha, handla lite mat, sitta i solen, ha semester! Ha ha.. Loveli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0