Snart så..

Musiken pumpar ur högtalarna, Petra sjunger med i låtarna och jag går och smådansar för mig själv. Vad gör vi egentligen?! Vi städar såklart!

Struntade i gymmet, de hade fortfarande datorproblem, så det fick bli en lååång joggingrunda istället. Var totalt slut när jag kom hem. Men jag och syrran gjorde en grym frukost med nybakade baguetter, fetaost, keso, rökt skinka, varm nyponsoppa och juice. Lyx!

Vi har dock ett väldigt jobbigt problem som måste lösas. Vi kan inte laga någon mat för då kommer hela huset lukta mat och det är inte bra precis innan visningen. Men lösningen består av att åka in till stan och äta, så det går ingen nöd på oss.. ha ha..

Har funderingar på att åka till Linköping och hälsa på lilla mamma imorgon. Hon har ju opererats så vi får hoppas att hon snart är pigg och kry igen. Den människan är nog den envisaste här i världen så hon lär vara på benen inom några dagar :) Ska försöka ringa till henne ikväll och se hur hon mår..

Nu går vi in i slutskedet av städningen.. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0