Tankar om natten

Åhh, det finns saker som kan göra mig enormt frustrerad. Som när folk inte lyssnar, eller inte förstår vad man menar. Ibland känns det som att man ältar samma saker om och om igen, fast på olika sätt, men personen fattar fortfarande inte vad man menar. Då kan jag bli irriterad och oftas leder det till ännu fler missuppfattningar och slutar med småbråk. Jobbigt! Tur att man inte är så långsint iallafall. Det är oftast lätt att få mig på gott humör igen.

Just sånt här kan jag sitta och fundera på under jobbnätter när det inte finns något att göra. Hur jag beter mig i olika situationer, vad jag skulle kunna göra annorlunda och framförallt hur man kan bemöta andra i konstiga situationer som kan uppstå. Är det en vana från lumpen kan hända?! Alltid tänka igenom olika alternativ, både problem och lösningar. Då är man mer förbered när det väl händer något..?

Här har vi henne i egen hög person. Finns det något som jag verkligen saknar så är det är vara Ledningssystemsplutonsbefäl ombord på HMS Jägaren.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0