Helgen i bilder

Det blev en rätt lång dag idag ändå. Egentligen så skulle jag gått hem runt halv 1-1 men jag stannade kvar till halv 4 ungefär. Det vara bara jag och Jakob som jobbade, funkade skit bra. Jakob är himla rolig och go mot barnen. Roligt att ha lite killar som jobbar på dagis också, annars är ju majoriteten gamla tanter..
Nu har jag tänka visa lite bilder från helgen (glömde kameran så det blir bara några mobilbilder..).. Enjoy!
Kollade på hemska ormar. Vågade inte kolla in i kameran utan höll koll på ormhelvetet istället.
Såg fina fiskar :)
Ännu en läskig orm.. Glömde ta kort på den fina spindeln de hade. Stor och hårig.. ha ha..
Hittade en utsällning med massa roliga skyltar..
Daniel försöker spela lite cool :)
Dags att göra något vettigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0