Värsta tiden..

Nu börjar klockan närma sig 4, skönt. Timmarna mellan 2-5 är de absolut värsta, man är både trött och väldigt seg. Hade jag fått välja så hade jag gått hem och lagt mig i sängen med ett tunt täcke över mig och haft fönstret öppet så att det hade blivit svalt och gott i rummet. Önskedrömmar! :)

Men nu är det snart bara 3 timmar kvar av natten, sen har jag hela helgen ledig. Det kallas lyx mina vänner, ren och skär lyx! Ska åka och bada lite imorgon, det ser jag redan fram emot och på kvällen blir det bio i Växjö. Sommaren med Göran tror jag att filmen hette, en svensk komedi. Bara jag får mina popcorn så spelar det ingen roll vad det är för film, jag nöjer mig ändå..

Nu måste jag sega ihop lite till innan det är dags att göra ett ryck med mediciner och annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0