Det där med julklappar..

Sitter och klurar på en bra julklapp, har några riktigt bra planer men datumen funkar inte riktigt för min del.. Jobbigt! Det är så svårt det där med julklappar. Man vill ju hitta någonting speciellt som visar att man har lagt ner mycket energi för att ge något personligt till just den personen. Det ska vara originellt, fint och lite roligt på samma gång, som ett kinderägg ungefär :)
Julklappen till mamma, pappa och syrran har jag redan löst. Vi ska på Lars Winnerbäck den 9:e december. Eftersom det gällde att bestämma ett datum innan jul så vet dom redan om vad de ska få. Ska bli väldigt roligt iallafall, vi gillar alla hans musik så detta känns som en bra julklapp. Men som sagt: Jag har några julklappar till att slipa på..

Kommentarer
Postat av: simone

Får ångest när jag hör om julklappar alltså.. suck, dyrt! :(

2009-12-02 @ 22:56:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0