Flex

Nu har Viktor fått sin söta kattunge. Flex ska han heta, efter en fitness-kille som tydligen är populär (har inte såå stor koll på kändisar inom fitnessvärlden).. Det värsta är att jag också har hittat en liten katt som jag är helt tokförälskad i. Brorsan till Flex var så himla söt och go. Om det är något jag skulle vilja ha i julklapp så är det han! När man lyfte upp honom så började han direkt att busa och pussas en massa, hjärtat smälte totalt..

Sitter på Parkudden nu, har en liten Rasmus i knäet och det är inte heller fy skam. Funderar på att gå och lägga mig om en stund. Huvudet värker och febern börjar komma tillbaka. Behöver nog sova lite så är jag frisk imorgon när Frida kommer och hälsar på!
Daniel skickade precis ett meddelande att man kunde se honom på nätet. Det satt en webbkamera uppe på en av barerna de har besökt, så nu har jag spanat in de fyra grabbarna. Sitter och dricker öl i värmen, lyxigt!
Man kanske skulle ta sig en öl istället, basta lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0