Hjärnbefriad..?

Ny dag, nya möjligheter.
Syrran kom in och väckte mig redan kl 8 i morse, hade lovat henne skjuts in till stan. Hade grymt svårt att gå upp eftersom jag inte somnade förrän halv 3 i natt. Låg och vred på mig i sängen och till sist tog jag upp datorn och kollade på alla avsnitt av Paradise Hotel istället. Mer hjärnbefriande underhållning får man leta efter så det funkar bra som sömnmedel.
Stannade till på gymmet också, körde både löpband och styrka så nu jäklar är jag på G. Klockan 13.00 ska jag befinna mig på Erikshjälpen i stan. Syrran praktiserar där så jag ska hälsa på lite, tänkte försöka leta efter en kristallkrona till mitt rum också. Låter lite fancy, jag vet, men det ska vara en sån där lite krona som inte hänger ner utan sitter upp emot taket. Förstår ni? Ska försöka få fram en bild så kan ni också leta lite åt mig :)
Ikväll ska jag på Lars Winnerbäck med familjen, ska bli så grymt att få se honom igen. Hoppas att han kör några gamla låtar också..
Nu måste jag duscha lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0