Julledigt..?!

Dags att uppdatera lite igen. Jag har haft lite julledigt från bloggen ett tag. Har ätit mat, spenderat tid med familjen, jobbat, fått julklappar, varit på bio, sovit och myst i mängder. Har haft en underbar jul!

Idag har jag bara sovit, jobbar i natt så jag försöker sova igen alla timmar. Gick inte upp förrän 11.40 idag, härligt att få sova ut! Sen har jag gjort kyckling- och pastasallad, vikt lite tvätt och nu ska jag in i duschen en snabbis innan jag åker in mot stan.

Var på bio igår förresten. Såg Avatar. Vilken underbar film, såå bra! Hann dessutom gå lite på stan i Växjö innan bion och jag hittade 3 goa tröjor på rean, inte helt dåligt det heller :)

Hinner nog uppdatera lite mer i natt på jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0