Julstress

Idag har jag för första gången känt av lite julstress. Brukar lösa alla julklappsbekymmer långt innan december har kommit till vårt land, men i år har det varit lite annorlunda. Idag stod jag till exempel 30 minuter i kö för att få köpa en gran till mamma och pappa. Det finns inga granar att få tag på i Värnamo så jag och minst 100 personer till stod utanför dörrarna till Blomsterlandet och väntade på att de skulle öppna för att sedan rusa in och grabba tag i första bästa gran. Helt otroligt. Sen hade jag inte fixat brorsans julklapp och födelsedagspresent heller, men det gick rätt enkelt när jag väl kom ner på stan. Har dessutom handlat en massa och gjort några julkort. Har haft fullt upp hela dagen lång!
Nu sitter jag med underställ och mystofflor på. Katten ligger jämte och spinner. Har glögg i en kopp framför mig. Livet är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0