Kamoflage..?

Ni skulle bli livrädda om ni såg mig nu. Är helt grön i ansiktet, har precis lagt en lermask i ansiktet. Känns skönt och lyxigt att få ta hand om sig själv och sin kropp lite nu inför julen. Ska åka till gymmet och ta hand om kroppen lite extra imorgon, det vill säga köra stenhårt med både löpning och vikter.
Ikväll har jag ätit tacos med familjen. Tittade dessutom på när mamma och pappa skulle ta in granen. Herregud  är det enda man kan säga. Pappa ligger och svär under granen och skruvar hejvilt, medan mamma står och håller i granen samtidigt som hon försöker se om den står rakt eller inte. Pappa blir lite halvsur och jag och mamma försöker hålla oss för skratt. Vilken familj jag har. Underbar! Att man inte spelar in sådana stunder, de kan man skratta gott åt i många år.


Nu, läggdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0