Läser..

Sitter på jobbet igen. Just nu inkurad i min tjocka metaltown-tröja, fryser lite. Beror nog på att jag har suttit stilla en stund, lugnt och skönt. Håller på att läsa andra Vampire academy boken, fruset blod. Spännande även om den går alldeles för snabbt att läsa ut. Sidorna bara rinner iväg.

Dagen gick ut på att sova, vaknade inte förrän 16. Sen åkte jag och Daniel och handlade inför den förrätt som vi ska tillaga på nyår. Blir mycket smått och gott :) Ska tillaga det mesta imorgon, förhoppningsvis, så att man kan softa på nyår och ägna sig åt att göra sig fin och ha det bra istället för att stressa med massa matlagning.

Usch, jag känner mig lite sliten idag. Konstigt eftersom jag ändå sov rätt många timmar.. Hoppas på att man är pigg som en lärka imorgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0