Ni håller allt lite koll..

Imorgon, eller ja; senare idag för att vara exakt, åker jag till Skövde. Kan vara bra att ha koll på var jag befinner mig. Ni är ju lite nyfikna av er, annars skulle ni väl inte läsa min blogg överhuvudtaget..?!

Ska hälsa på hos Jonas, har inte varit där sedan i augusti så det ska bli super kul att få se mannen, myten, legenden igen. Tänkte att vi kunde åkt och badat i Skövdes nya äventyrsbad, men det öppnade inte förrän 19 december så den planen gick åt stöpet. Kanske kan bowla, eller gå på bio, eller äta på mangos, eller shoppa.. Tror inte att det sistnämnda förslaget går igenom dock.

Problemet är bara om jag ska åka direkt till Skövde efter jobbet och sova när jag kommit fram, eller om jag ska sova några timmar först och åka sen.. Hur trött är man efter att ha jobbat natt?! Tåls att funderas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0