På plats!

Nu är garderoberna i mitt rum på plats och dessutom redan fulla med kläder. Vet inte riktigt hur jag ska få plats med allt annat skräp som definitivt kommer att tillkomma om jag känner mig själv rätt.. Det får lösas med tiden helt enkelt.
Idag har jag i princip bara grejat en massa med garderoberna, rensat ut lite bland gamla kläder och prylar, fixat nya hyllplan, försökt hitta sängen under alla kläder och kartonger som stod överallt. Nu ser rummet riktigt vettigt ut, saknas bara ett fönster, lampor, ett sängbord och en mysig matta. Lätt fixat :)
Har dessutom ringt massa samtal angående studierna, vet inte riktigt om det går fram eller tillbaka. Hoppas på positiva besked från Vaggeryd, annars är det rätt kört..
Nu måste här dammsugas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0