Redo!

Nu är jag redo för sängen. Ligger ovanpå täcket i full mundering, det vill säga mysbyxor, långkalsonger, linne och tjocktröja. Försöker värma upp sängen lite innan jag måste ta av mig och krypa ner under det annars så iskalla täcket. En filt med värmeslingor kanske vore något..?! Då höjer jag pensionärspoängen iallafall..


Har pratat med Pär i mer än 20 minuter nu, planerar lite inför morgonsdagens träff med Speed. Jag ska nämligen vara co-driver och jag räknar iskallt med vinst! Visst Pär?! Har lovat att hjälpa till med fikat också, gott gott!
Det blir alltså uppstigning tidigt i morgon. Ska förhoppningsvis ta emot ett samtal från Thailand också, Daniel skulle försöka ringa på morgonen någon gång. Nu är det bara 13 dagar tills han kommer hem, dagarna går faktiskt rätt fort tack och lov. Har fixat med lite saker som ska flytta in i hans lägenhet också, försök du grunna ut vad det kan vara Daniel. Jag hoppas att du är nyfiken nu :) Ha ha..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag ar mycket nyfiken, undrar vad detta kan vara :)

2009-12-13 @ 06:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0