Snart nytt år.. igen..

Jaha, då var det den 29 december. Inte långt kvar tills det nya året börjar, fy fan.. Har inte tiden gått alldeles för fort? Tror inte att jag har haft ett mer innehållsrikt år på väldigt länge. Fast så kanske man tänker varje år..?! Vad vet jag. Får ta en nyårs-resumé av det gångna året en annan dag, kunde vara spännande.

Nu är det 2 timmar kvar till rapport, skönt! Har haft en ovanligt lugn natt. Jag och Lena är väldigt förvånade över att det inte har ringt mer, men de gammla kanske är trötta efter allt julstök. Jag har läst ut den bok som jag började läsa igår kväll, 240 sidor bara sådär. Den handlar om vampyrer och en vampyrskola, mycket spännande vill jag lova. Syrran har fortsättningen hemma så blir det lugnt imorgon vet ju jag vad som väntar. Skönt att få läsa och anstränga både huvudet och fantasin en aning.

Nu ska jag slänga i mig en skumtomte och vandra runt i korridorerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0