Stora pepparkakshus..

Nu sitter jag äntligen i sängen, tänkte försöka sova några timmar efter en låång natt på jobbet. Fick vara ute vilket är det jag trivs allra bäst med, dock hände det lite olyckor i natt så sköterskan fick komma och bistå med lite kompetens. Gick bra iallafall.
Under de lugna timmarna på förnatten (innan kl 1 ungefär) satt jag och surfade lite. Spanade in diverse pepparkakshus. Är så sjukt sugen på att designa och bygga ett eget. Vill ha ett stort hus med massa tinnar och torn. Det ska vara glasyr och nonstop, geléhallon och istappar av socker.. Oj oj, jag har stora planer! STORA PLANER! Skulle egentligen behöva lite hjälp också för det är svårt att bygga själv, får kanske kolla och syrran är villig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0