Tack Google!

Vilka problem. Vaknar kl halv 7 och är såå förkyld! Näsan är täppt, huvudet dunkar och kroppen är brännhet. Ringer till dagis och säger att jag är sjuk, måste vila så att jag kan jobba mina nätter nu i helgen.  Tråkigt, hade sett fram emot att få vara ute i snön och busa med ungarna! Åka pulka och bygga snögubbar..

Nu har jag iallafall kommit upp ur sängen, skulle försöka skriva ut lite papper men eftersom inte min dator har någon skrivare så skickade jag över alla word dokument till pappas dator. Laddar hem dem och upptäcker att datorhelvetet inte har word installerat. Försöker med paint, anteckningar och wordpad med misslyckat resultat. Men ett ljus uppenbarar sig: Man öppnar ju det som ett google dokument och skriver ut allt! Funkar perfekt! Jag  har blivit en riktig google-junkie. G-mail, chrome och google överallt i hela datorn, I lööv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0