Trevligt sällskap!

Sitter och mumsar på en knäck, de blev sådär bra.. Det där med julgodis är inte riktigt min grej tyvärr, men det är roligt att baka iallafall!
Frida har varit här på Parkudden och hälsat på idag, hon fick även sitt hår klippt av systeryster. Mycket trevligt iallafall, jag gillar hennes sällskap! När hon åkte hem för kvällen så tog jag och syrran en sväng till stan och solade lite (något vettigt måste man ju göra). Lyckades inte bränna mig för en gångs skull, helt otroligt! Därefter åkte jag till Knoddas, snackade lite skit och kollade en stund på Färjan och någon udda actionfilm. Härlig avslutning på kvällen.
Nu ligger jag i sängen, tänkte försöka sova lite för jag ska upp tidigt imorgon, har massor att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0