Usb-tofflor..?!

Nu har jag både tränat och ätit lunch. Gjorde en supersnabb pastasallad med grillad kyckling och mängder av körsbärstomater. Gott som fan helt enkelt! Slängde i mig en näve chashewnötter också för att vara på den säkra sidan :)
Nu sitter jag med datorn i knäet, försöker tina upp mina små fötter med värmen från datorn. Fungerar relativt bra. Funderar faktiskt på att köpa ett par usb-tofflor. Ni vet sådana som man kopplar in i usb-uttaget på datorn och som sedan blir varma och mysiga..? Det vet väl alla..! Ha ha..
Nu tänkte jag ta en varm dusch, skulle kunna tänka mig att ta en promenad ute i kyla lite senare. Vore skönt att få komma ut nu när vädret ändå är fint..

Kommentarer
Postat av: simone

riktigt vackert ute alltså :)

2009-12-02 @ 13:43:22
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0