Vardag igen

Har lugnat ner mig lite nu efter helgens alla resor fram och tillbaka i landet.. Har åkt massa bil/buss, ätit massa mat och stigit upp alldeles för tidigt :) Därför tog jag en lååång sovmorgon idag för att kompensera, eller egentligen låg jag bara extra länge i sängen eftersom jag ska jobba i natt.

Vad händer då mer idag..? Jag ska laga lite lunch, får blir något enkelt som går att slänga ihop. Ska läsa lite i en bra bok som snart måste lämnas tillbaka på biblioteket. Kolla på när Daniel packar inför sin Thailandsresa imorgon, att 16 dagar kan kännas som en evighet?! Laga lite mat ikväll, tacos kanske? Åka till jobbet och försöka hålla sig vaken hela natten. Det är vad som händer idag.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tacos, det som är så gott :)

2009-12-07 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0