Allt löser sig!

Usch och fy för halsfluss, passar er för det!

Har fortfarande svårt att svälja, men har fått i mig lite nudlar, näringsdryck och pressad potatis med sås. Bättre än igår då jag åt nudlar och en banan. Läkaren på sjukhuset var lite orolig för min vikt. Gick ju ner mycket då morfar dog och har inte riktigt lyckats gå upp i vikt efter det. Har väl kanske inte mått så jätte bra på ett tag heller. Det är jätte kul att äntligen få jobba, lära känna nya människor och träffa alla kompisar på hemmaplan, men det händer samtidigt massa skit som är svårt att hantera för mig. Vikten är ju ändå något man kan kontrollera.. Allt löser sig, första ska jag fokusera på att bli frisk!

Nu ska jag ägna mig åt seriöst tv-tittande och chatta med massa trevliga människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0