Bryt!

Fan va trött jag är på allt och alla just nu. Håller på att få ett jäkla bryt känns det som. Har inte tid med allt jag vill göra, har ingen tid alls för den delen. Men vissa människor förstår inte och målar in mig i ett jävla hörn! Jag hatar att stå i hörn förresten, avskyr det!

Vill jag inte göra något så låt mig va, pressa mig inte till en massa saker.

Dessutom har jag hållt på att krångla med internet som vägrade att funka, det gjorde verkligen inte saken bättre. Mitt i allt djävulskap råkade stackars Jonas ringa och han fick sig en rejäl avhyvling. Ska ringa och be om ursäkt när jag har lugnat er mig. Fan va jag beter mig illa ibland.

Tack för min familj, ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0