Disco inferno baby!

Woho! Idag borde man döpa om tisdag till discodagen, har lyssnat på massa musik och dessutom varit och tränat, något som jag definitivt borde göra oftare. Det gör att man bli så himla pigg och på ett superspeedat humör. Istället för att dega i soffan hela dagen efter jobbet har jag tränat, rensat hela garderoben, duschat och hälsat på syrrans hästar. Otroligt!

På jobbet har jag haft super mysigt, har lekt och sprungit runt nästan hela dagen. Ungarna är jätte goa, är så snälla mot varandra och mig. Imorgon ska jag jobba mellan 8-14, så har ni koll på var jag är!

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för nu, städa lite till kanske.. Ska diska mina gamla arbetsskor, de är såå skitiga sen jag jobbade på ett gjuteri. Hittade dem längst in i garderoben, de har legat där sen jag flyttade till Skövde: Det vill säga för drygt 2 år sedan! Äckligt..

Disco, disco, disco!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0