En del av mitt hjärta

Nu har jag kommit hem från en liten promenad med mamma. Hon tyckte att jag behövde komma ut i friska luften och efter många om och men så följde jag med. Måste erkänna att det var väldigt skönt, även om det var jobbigt att gå på grund av förkyldningen..

Har pratat i telefon med Micke och Jonas. Känns så kul att många gamla kompisar börja höra av sig igen nu när man nästan bara bor i Forsheda. Klart att man saknar Skövde, speciellt supersambon Jonas :) men ändå är det i Värnamo större delen av mitt hjärta finns. Min familj, många kompisar som jag litar på, trygga omgivningar.. Tiden får utvisa hur livet fortsätter.

Nu blir det nog platt fall framför brasan! Härligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0