God morgon världen!

Idag har jag haft en riktigt lugn dag. Gick upp vid halv 11, duschade lite och tog en lång promenad med pappa och Jonas, satte mig framför tvn och nu ska vi laga lite middag. Soft! Ska ju jobba i natt så det kan vara skönt med lite uppladdning.

Igår satt vi hos Micke och kollade på melodifestivalen. Vilka dåliga låtar eller?! Inte en enda som jag tyckte var hyfsad. Inga röster från min sida med andra ord! Sen började det att snöa kopiöst mycket så när vi skulle skjutsa hem Hampus var det nästan 5-7 cm på vägarna. Halt som attan!

Får se vad som händer resten av dagen, men jag tror bestämt att det blir till att ligga i soffan och bara ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0