Halsont och dålig sömn

Mår inge vidare idag. Halsen är enormt svullen och det gör ont att svälja. Har sovit illa och känner mig sjuk! Nu har jag klagat färdigt!

Igår var jag på förskolan igen, det var super roligt. Barnen var lite trötta men fortfarande super mysiga! De ringde och frågade om jag ville jobba imorgon men tyvärr så ska ju jag vara hemkunskapslärare imorgon så jag är redan fullbokad. Ska jobba natt på Soläng nästa vecka dessutom, måndag och tisdag natt är spikade än så länge. Det rullar på ordentligt! Hoppas bara att jag håller mig hyfsat frisk!

Dagen ska jag tillbringa i soffan, framför tvn. Ska dricka varmt och äta massa halstabletter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0