Hoppas att det går bättre nu..

Höll på att uppdatera runt 14-tiden men då var jag tvungen att avbryta. Sen försökte jag igen vid 18-tiden men då somnade jag istället. Nu hoppas jag att det ska bli ett litet inlägg!

Har varit uppe på skolan och fixat mitt schema idag, nu funkar allt och jag kan jobba både natt på Soläng och några veckor på skolan! Är fullbokad till och med onsdag vecka 11, inte illa pinkat va?! Jag är så himla nöjd! Har dessutom varit ute och gått en lång runda idag, så skönt att gå i solen! Det ska jag göra om imorgon igen!

Nu ska jag hjälpa mamma att göra omelett, gott gott gott..

Kommentarer
Postat av: Hanna

härligt med nattjobb! Jag älskar att jobba natt, de är så skönt att gå hem när alla andra börjar jobba tidigt :P

2009-02-17 @ 22:08:33
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0