Jag är på väg tillbaka!

Vaknade kl 9. Svalde en gång för att se om svullnaden i halsen hade gått ner. Var beredd på att det skulle göra riktigt ont. Men vad hände?! Nästan ingen smärta alls, fantastiskt! Pencillinet har gjort underverk på bara 24 timmar.

Halsen gör fortfarande lite ont, men inte alls som förut. Kunde äta yoghurt och ägg till frukost och jag känner mig så mycket piggare. Har till och med sminkat mig lite idag, då är man på bättringsvägen. Hoppas att det håller i sig, men jag ska ta det ytterst lugnt idag för att vara på den säkra sidan. Inget festande för mig alltså :)

Har egentligen inga planer för dagen. Har chattat lite med några kompisar. Henrik har en webkamera och det är otroligt roligt att se den man skriver med, har planer på att skaffa en sådan faktiskt. Innan har jag bara trott att det var snuskhummrar som hade en sån, men det är faktiskt riktigt roligt.. Det får stå på inköpslistan med andra ord :)

Nu ska jag ta pencillin och lite alvedon, sen är jag redo för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0