Madde "Diktatorn" Andersson

Idag har jag gett järnet precis hela dagen. Har varit gympalärare på högstadiet och haft 5 lektioner. Styrka/kondition och badminton på alla. Har sprungit och tränat precis lika mycket som eleverna, fast 5 ggr alltså!

Körde lite övningar som jag lärde mig i lumpen. Klasserna gillade militärstuket, det var en riktig hit! Fick ett nytt smeknamn också: Diktatorn! He he.. Armhävningar var kul: Upp, ner, upp ner! Kom igen! Ge inte upp! Halsen kommer vara svullen imorgon vill jag lova! Har skrikit ordentligt!

Nu ska jag tillbringa kvällen framför tvn. Jonas kom hit från Skövde så jag ska umgås med honom hela helgen. Det kommer bli kanon! Har saknat honom massor nu när jag har flyttat hem! Han är ju trots allt världens bästa sambo!

Mot tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0