Madde i pulkabacken! Se upp!

Oj oj oj.. Vet inte var jag ska börja: Har haft en super bra dag på dagis! Har aldrig åkt så mycket pulka i hela mitt liv. Har sprungit upp för backen minst 100 gånger. Alla ungar bara skriker; -Nu är det min tur att åka med fröken Madde! :) Man känner sig helt klart omtyckt och uppskattad! När jag skulle gå hem undrade alla barnen om det inte gick att byta ut den ordinarie fröken mot mig istället, det värmde i hjärtat!

Jag som inte ens gillar barn.. Jag får nog ge mig på den punkten! Dom är för härliga helt enkelt!

Glömde skriva vad jag gjorde igår kväll. Jag åkte till Jönköping med Hampus lite spontant sådär, gick på IKEA och kollade på möbler till hans nya lägenhet. Det enda vi köpte var ett skohorn till Micke eftersom det alltid är så jobbigt att få på sig skorna hemma hos honom. Blev bjuden på pizza också, det var så himla gott!

Ikväll var det tänkt att jag skulle åka in en sväng till Micke men jag har nog ingen bil så det kan bli svårt. Ingen höjdare att gå till bussen, eftersom det är kallt och relativt långt att gå. Men vi får se!

Gårdagens bästa var att Niclas tog körkort! Jag hade det på känn när jag träffade honom på dagen men sen ringde han och sa att han hade klarat uppkörningen! Grattis! Jag blev överlycklig :)

Nu måste jag försöka få igång kroppen, kommer ha träningsvärk imorgon vill jag lova..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till Niclas, och grattis till dig Madde som kommer att ha träningsvärk imon! ;)

2009-02-19 @ 23:06:19
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0