Mitt i natten..

Sitter på jobbet och har för en gångs skull tillgång till internet! Har ju inget eget inloggningskonto men idag fick jag låna Susannes en liten stund. Tänkte att det var bästa att uppdatera lite..

Har inte gjort så mycket idag egentligen. Jonas åkte hem strax efter 17 och då somnade jag framför brasan. Sen åkte jag in till stan och åt på McD med Micke och Peter. Det var väl gott, är ingen stort fan av McD, men det går fort och är smidigt.. Sen började jag jobba vid 21 och nu sitter jag här. Det är tack och lov rätt så lugnt. Nattsköterskan har varit här och hälsat på, fick lära mig massa nytt som vanligt. Roligt!

Tänkte kolla på tv och läsa lite böcker nu.. Lär inte stiga upp före kl 14 senare idag, bara så att ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0