Morgonpromenad

Har precis kommit hem från en lång promenad. Stackars Jonas kommer hit och tror att han ska få en lugn innesittarhelg, men icke! Gick runt kvarnagården och kollade på hönorna som var ute i snön. Höll dessutom en hyfsat tempo så Jonas var trött när vi kom hem igen..

Idag vet jag inte vad som står på planeringen. Syrran skulle egentligen klippa mig, men vi får väl se hur det går. Ikväll kanske vi ska umgås med Micke och Hampus, kolla på melodifestivalen och mysa. Syrén har bjudit oss på förfest också. Eller så stannar vi hemma med min familj och äter gott, pratar och kollar på tv. Vi får helt enkelt se vad vi orkar med!

Nu ska jag in i duschen! Framåt marsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0