Nu är pappa hemma igen!

Vaknade redan vid halv 7 imorse, av mig själv och fullständigt klarvaken. Hur ofta händer det liksom?! Men tack och lov var Micke också vaken så jag kunde messa lite med honom och sen somnade jag om igen. 

Idag ska jag in till stan med pappa. Han kom hem från Tyskland igår, har varit där och jobbat en vecka. Tror ni inte att hans bil (lånad av sivert) rasade på vägen hem?! Så efter många turer med bärgare, poliser, sos danmark och försäkringsbolag fick han en hyrbil som vi nu ska lämna på en företag i Värnamo. Sen tar pappa min bil och lämnar mig hos Niclas så får jag sitta där tills han bestämmer sig för att hämta mig igen. Ett bra ställa att sitta på i och för sig, Niclas måste lära mig att spela guitar hero! :)

Annars händer inte mycket idag, ska tvätta och stryka lite. Pappa hade med sig massa tvätt hem.. Skulle vilja ha en lugn och skön kväll, känner att förkyldningen skulle må bra av det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bilar ställer bara till med problem! Tacka vet jag buss och tåg! :P

2009-02-18 @ 11:18:56
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0