Omställning, framåt!

Vaknade av att mobilen ringde idag. -Kan du jobba på en förskola idag tror du? Såklart! Så jag börjar efter lunch och slutar runt 4 tiden. Det blir ju några timmar iallafall..

Är rätt trött idag, men det kan ju bero på att det är svårt att ställa om från att jobba natt till att jobba dag med bara en dags mellanrum. Jag överlever och ska inte klaga alltför mycket. Är glad bara jag får jobba!

Igår gjorde jag inte så mycket. Var ute hos Hampus en sväng. Kollade in hans systers nybyggda hus, det blir bara finare och finare för varje gång man kommer dit. Sen åkte vi en sväng med Jeepen och kollade på tv. Soft! Tänkte ta det lika lugnt ikväll, försöka komma i säng rätt tidigt så att man vänder tillbaka på dygnet!

Måste äta lite innan jag beger mig mot förskolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0