På G igen!

Ny dag, nya utmaningar. Är det så man säger? Känns som om man står inför många utmaningar som lärarvikarie. Det är svårt att lära ut tycker jag, speciellt när man själv inte tycker ämnet i fråga är lätt. Matte var inte mitt favvoämne på högstadiet, det var först på gymnasiet när jag fick en superbra lärare som allt lossnade. Läste ända upp till Matte C med denna lärare, han var fantastisk!

Efter skolan händer inte mycket. Ska förmodligen ut till Hampus och kolla på en film. Kan vara skönt att ta det lite lugnt efter en hel dag i skolan. Skulle kanske ha dansat med systeryster, men hon har magsjuka och jag vill absolut inte gå dit själv. Är en liten fegis innerst inne :)

Nu ska jag snart ha lektion igen. Bäst att stänga ner alla otillåtna program innan eleverna kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0